Politica de confidentialitate

 

Detalii privind prelucrarea datelor de către Urban Admin

Începând cu data de 25 mai 2018, Ora 2PM SRL a adoptat regulamentul UE 2016/679. Cunoscută ca GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul general privind protecția datelor personale, această măsură a intrat în vigoare în toate statele membre ale Uniunii Europene.

Vă asigurăm că Urban Admin – SC Ora 2PM SRL va continua să prelucreze datele personale ale clienților sau vizitatorilor doar în scopuri clar definite, precum crearea de oferte personalizate care să fie cât mai apropiate de nevoile acestora, recomandarea de servicii administrative și de consultanta in administrarea asociatiilor de proprietari oferite de Urban Admin sau de către alti parteneri sau colaboratori și doar în cazul în care clienții sau vizitatorii și-au exprimat opțiunea în acest sens.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul unei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugam să verificați periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.

Vă invităm să citiți mai jos câteva informații despre protecția datelor personale la Urban Admin, iar dacă nu găsiți ceea ce vă interesează în secțiunile de mai jos și aveți vreo întrebare pentru noi, scrieți-ne la adresa maria@urbanadmin.ro.

Ce sunt datele personale și cum le obținem?

Datele personale sunt acele informații prin care un client sau vizitator poate fi identificat în mod direct sau indirect. Urban Admin obține aceste date astfel:

  • Direct de la client sau vizitator

Urban Admin colectează date personale direct de la client sau vizitator, de regulă, acele informații furnizate în urma semnării contractului sau pe parcursul desfășurării acestuia:

    • Nume si prenume
    • Adresa poștală și de e-mail
    • Număr de telefon și altele
    • Detalii privind tranzacțiile efectuate (servicii achiziționate, prețuri, moduri de plată)

Urban Admin poate solicita și alte date personale în scopuri specifice, în momentul încheierii unui contract prestări servicii, cu consimțământul său.

În plus, pentru a fi în măsură să ofere cele mai bune produse și servicii, Urban Admin poate solicita uneori informații privind experiența clientului sau vizitatorului în timpul utilizării serviciilor Urban Admin. Aceste informații pot fi comentarii sau sugestii, dar și recomandări.

  • Automat

În anumite situații, Urban Admin poate colecta datele clienților sau vizitatorilor și prin mijloace automate. De exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor.

Când vizitați pentru prima dată un site web, pe dispozitivul dvs. este trimis un fișier cookie care vă identifică browserul.

Folosind cookie-urile ne ajutați să îmbunătățim funcționalitatea site-ului. Aceste fișiere fac posibilă, în principal, recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.

Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență de navigare plăcută și susțin eforturile Urban Admin pentru a oferi servicii cât mai adaptate utilizatorilor. Fișierele de tip cookie colectează informații despre cum folosesc utilizatorii noștri site-ul web și ne oferă informații utile despre cum putem îmbunătăți experiența de navigare.

În cazul în care doriți să blocați cookie-urile, unele funcționalități ale site‑ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera disfuncționalități sau erori de folosire a site-ului nostru.

De asemenea, folosim cookie-urile în scopuri de marketing. Acestea sunt folosite pentru a face schimb de anumite informații cu terțe părți cu care facem reclamă, pentru a ști cum ați ajuns pe site-ul nostru. De asemenea, putem utiliza cookie-urile pentru a identifica părțile site-ului de care sunteți interesați. Utilizăm apoi aceste informații pentru a vă arăta reclame și pagini care credem că vă pot interesa, pentru a individualiza modul în care comunicăm cu dvs. sau pentru a individualiza conținutul comunicărilor pe care vi le trimitem. Dacă preferați, poți opta pentru a renunța la ele. Individualizarea conținutului înseamnă că acesta va include informații care reflectă interesul pe care l-ați arătat față de conținutul paginilor noastre sau oferte și promoții care credem că v-ar putea interesa, totul pentru a îmbunătăți modul în care răspundem necesităților dvs.

De ce prelucrăm datele personale?

Vrem să vă ținem la curent cu cele mai bune oferte ale produselor/serviciilor care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) cu informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare celor pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la produse, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații care prezintă interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate/achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări respectă drepturile și libertățile dvs. și că deciziile luate în baza lor nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează semnificativ.

În anumite situații, activitățile noastre de marketing reflectă interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs. cât de repede.

Interesul legitim al Urban Admin poate sta la baza prelucrării datelor personale, clientul sau vizitatorul putând să se opună. Alături de interesul legitim, la baza prelucrării poate sta acordul clientului sau vizitatorului, necesitatea derulării contractului sau o obligație legală a Urban Admin.

Atunci când Urban Admin îi solicită clientului sau vizitatorului acordul pentru prelucrare, acesta are două opțiuni: “Da” sau “Nu”.

Care sunt drepturile clienților sau vizitatorilor cu privire la prelucrarea datelor personale?

Clientul sau vizitatorul are drepturi specifice în ceea ce privește protecția datelor, iar Urban Admin asigură un mediu care facilitează exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de ștergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamații).

Clientul sau vizitatorul are dreptul:

  • să acceseze datele sale personale, să le modifice, să le restricționeze, să își retragă acordul sau să se opună prelucrării acestora sau să solicite ștergerea acestora
  • să dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea anumitor cookie-uri și tehnologii similare
  • să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă – în România aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (ANSPDCP)
  • să solicite LINK group să corecteze orice inexactități din datele sale personale.

Clientul sau vizitatorul își poate exercita oricare din drepturile anterior menționate prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail maria@urbanadmin.ro 

 Aceste drepturi pot fi limitate, în anumite circumstanțe definite prin lege (de exemplu, clientul sau vizitatorul va putea opta să nu mai primească comunicări de marketing, însă nu va putea solicita Urban Admin să-i șteargă datele personale necesare pentru executarea contractului). Astfel de restricții vor fi verificate individual și vor fi comunicate clientului sau vizitatorului în mod corespunzător.

Cum se aplică GDPR în cazul copiilor?

Urban Admin nu solicită și nu colectează cu bună știință date personale ale copiilor cu vârsta mai mică de 16 ani atunci când oferă servicii specifice.

Pot fi prelucrate datele dvs. personale de către terți în alte scopuri?

În cazul în care clientul sau vizitatorul își exprimă acordul în acest sens sau există un interes legitim în ceea ce privește utilizarea datelor sale personale, Urban Admin va putea comunica aceste date către terți.

De regulă, Urban Admin nu va comunica datele personale ale clientului sau vizitatorului unei terțe părți care intenționează să le utilizeze în scopuri de marketing direct, cu excepția cazului în care deține acordul clientului sau al vizitatorului.

Urban Admin poate însă comunica datele personale ale clientului sau ale vizitatorului unor terțe părți, fără acordul acestuia, în următoarele situații și către următoarele entități:

  • Afiliați: datele personale pot fi comunicate societăților afiliate Urban Admin în scopul desfășurării activităților curente și de afaceri;
  • Autorități publice: Urban Admin poate comunica datele clientului sau ale vizitatorului în cazul în care i se impune acest lucru prin lege sau în cazul în care consideră, de bună credință, că respectiva divulgare este necesară pentru derularea corespunzătoare a proceselor juridice, investigațiilor sau pentru a răspunde la orice reclamații sau solicitări de la autorități;
  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plată/bancare;

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Uniunii Europene.

Ne puteți contacta oricând pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., precum și despre garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

Cum vă protejăm datele personale?

Urban Admin aplică măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale clientului sau vizitatorului și are implementate durate specifice, pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.

  • Păstrarea datelor

Urban Admin va păstra datele personale atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat, luând în considerare nevoia de a răspunde la întrebări sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunătățite și de a respecta cerințele legale aplicabile. Prin urmare Urban Admin poate păstra datele personale pentru o perioadă rezonabilă de timp după ultima interacțiune a clientului sau vizitatorului cu Urban Admin, în conformitate cu legislația în vigoare.

Atunci când datele personale ale clientului sau vizitatorului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate și nu există obligația legală de a fi păstrate, Urban Admin le va distruge sau șterge într-un mod sigur.

Cum se aplică aceste reglementări în cazul persoanelor juridice?

În cazul clienților persoane juridice, conform celor menționate mai sus, Urban Admin va obține acordul expres al titularului de cont pentru orice tip de prelucrare a datelor personale sau a datelor personale pentru care legea impune o asemenea condiție. În acest sens, clientul persoană juridică se obligă ca înainte de a transfera datele personale ale utilizatorilor și ale persoanei de contact către Urban Admin, să obțină consimțământul acestora pentru a fi prelucrate de Urban Admin conform nevoilor de executare a contractului și altor nevoi menționate în articolele anterioare. Transferând datele personale ale utilizatorilor și ale persoanei de contact către Urban Admin, clientul persoană juridică atestă că a fost obținut consimțământul utilizatorilor și al persoanei de contact pentru prelucrarea datelor lor personale de către Urban Admin conform prevederilor de mai sus și își asumă întreaga responsabilitate.

 

Utilizarea cookie-urilor pe site-ul Urban Admin

Ce sunt cookie-urile?

Acest site, la fel ca majoritatea site-urilor profesionale, conţine cookie-uri – fişiere mici pe care calculatorul dvs. le descarcă pentru a contribui la crearea unei experienţe online mai bune. Pe această pagină vom explica ce fel de informaţii colectează cookie-urile, cum putem folosi aceste informaţii şi de ce, uneori, cookie-urile ar trebui salvate. De asemenea, vă vom arăta şi cum să împiedicaţi salvarea cookie-urilor, dar şi ce poate deteriora sau „strica” aceasta în funcţionalitatea site-ului.

Pentru informaţii generale privind cookie-urile, citiţi articolul despre cookie-urile HTTP de pe Wikipedia.

Cum se folosesc cookie-urile?

Cookie-urile se folosesc din mai multe motive pe care le vom explica detaliat în continuare. Din păcate, în majoritatea cazurilor nu există opţiuni standard prin care cookie-urile să poată fi dezactivate, fără a dezactiva integral toate funcţionalităţile şi însemnele caracteristice pe care le plasează acestea pe un site. În cazul în care nu sunteţi siguri dacă aveţi sau nu nevoie de ele, se recomandă să lăsaţi activate toate cookie-urile în caz că acestea vă oferă serviciul pe care îl folosiţi.

Dezactivarea cookie-urilor

Utilizarea cookie-urilor se poate seta în setările din browser (vezi opţiunea Help oferită de orice browser). Aveţi în vedere că dezactivarea cookie-urilor va influenţa funcţionalitatea acestui site, dar şi a altor site-uri. Dezactivarea cookie-urilor influenţează adesea negativ aspectul şi funcţionarea site-ului. De aceea, vă recomandăm să nu dezactivaţi cookie-urile.

Cookie-urile pe care le plasăm singuri

Acest site oferă serviciul de abonare la newsletter, iar cookie-urile pot „memora” dacă sunteţi înregistrat sau dacă este necesară afişarea anumitor notificări, care pot fi utile doar utilizatorilor abonaţi sau doar utilizatorilor care nu s-au abonat.

După ce trimiteţi datele prin intermediul formularelor similare celor pe care le găsiţi pe pagina de contact sau de autentificare, cookie-urile pot înregistra datele de utilizator pentru viitoarele nevoi ale comunicării scrise.

Cookie-urile din terţe părţi (third-party cookies)

În cazuri speciale se folosesc cookie-urile unei terţe părţi fiabile. Aici, vom explica ce tip de cookie-uri din terţe părţi puteţi găsi pe site-ul nostru.

Acest site foloseşte Google Analytics, una dintre cele mai răspândite şi fiabile soluţii analitice de pe internet, care ne ajută să înţelegem cum utilizaţi site-ul nostru şi în ce fel putem îmbunătăţi experienţa voastră. Aceste cookie-uri monitorizează, de exemplu, timpul petrecut pe site şi pe paginile vizitate, ceea ce ne ajută să producem un conţinut adecvat care vă va capta atenţia.

Pentru mai multe informaţii despre cookie-urile Google Analytics, vizitaţi pagina oficială Google Analytics.

Cookie-urile din terţe părţi monitorizează şi măsoară vizitele pe acest site și ne ajută să creăm conţinuturi care vă vor interesa. Aceste cookie-uri monitorizează, de exemplu, timpul petrecut pe site şi pe paginile pe care le vizitaţi, ceea ce contribuie la optimizarea site-ului şi la adaptarea acestuia la nevoile voastre.

Testăm periodic şi noi însemne caracteristice, dar facem şi unele schimbări subtile în ceea ce priveşte modul în care funcţionează site-ul. În faza testării noilor însemne caracteristice, aceste cookie-uri se pot folosi pentru a vă asigura siguranța și continuitatea utilizării site-ului, dar și pentru a ne comunica, în acelaşi timp, ce tip de optimizări preferă cel mai mult vizitatorii site-ului nostru.

Având în vedere faptul că noi vindem servicii, este foarte important să avem o privire mai largă asupra statisticii privind numărul de vizitatori ai site-ului nostru care au decis să se înscrie la şcolile noastre, lucru pe care îl înregistrează aceste cookie-uri. Acest lucru este important şi pentru dvs., deoarece aceasta înseamnă că putem face previziuni precise care ne vor permite să monitorizăm costurile de publicitate pentru a vă oferi cel mai convenabil preţ posibil.

Cookie-urile pentru publicitatea comportamentală, pe care le foloseşte acest site, ne permit să vă oferim cele mai relevante reclame publicitare, oricând acest lucru este posibil, urmărindu-vă interesele şi prezentându-vă doar lucruri care ar putea să vă intereseze.

De asemenea, pe acest site folosim butoane şi/sau plugin-uri pentru reţelele sociale, care vă permit să vă conectați la conturile voastre în diferite moduri. Pentru ca acest lucru să funcţioneze, reţelele sociale, printre care şi Facebook şi Instagram, plasează cookie-uri prin intermediul site-ului nostru, ceea ce poate optimiza profilul vostru pe site-urile/paginile lor sau poate contribui la datele care sunt salvate din numeroase motive, specificate în politicile de confidenţialitate ale acestor reţele.

Email tracking

Cu consimțământul dvs., putem utiliza tehnologiile de monitorizare a e-mail-ului (email tracking technology) pentru a colecta informații cu privire la faptul dacă ați deschis un e-mail sau dacă ați dat clic pe un link din cadrul e-mail-ului. De asemenea, putem utiliza și monitorizarea Facebook pixel (Facebook pixel tracking), în cadrul e-mailului, care ne ajută la personalizarea mesajelor de marketing viitoare pe platformele Facebook și Instagram.

Google Marketing Platform / Analytics

Site-ul nostru folosește Google Analytics: un serviciu de analiză web oferit de Google inc. care utilizează cookie-urile. Acestea sunt fișiere text stocate pe calculator care permit analizarea modului în care folosiți site-ul. 
Dacă accesați anumite pagini de pe site, se stochează următoarele date:

  • Doi byți din adresa IP a sistemului de accesare a utilizatorului
  • Informații despre sistemul de operare a sistemului de accesare
  • Informații despre browser
  • Site-ul accesat
  • Site-ul de pe care utilizatorul a accesat site-ul nostru
  • Subpaginile accesate de pe site-ul accesat
  • Durata șederii pe site
  • Data și ora vizitării site-ului

Informațiile generate de aceste fișiere text despre modul în care a fost utilizat site-ul sunt transmise unui server Google din SUA și stocate pe el. Google va folosi aceste informații ca să evalueze modul de utilizare a site-ului, să întocmească rapoarte despre activitatea de pe site pentru operatorii de site-uri și să ofere și alte servicii legate de activitatea de pe site și utilizarea internetului. Dacă prin lege se cere ca aceste informații să fie procesate de terțe părți în numele lui Google, Google va oferi aceste informații terțelor părți. Utilizarea lor este anonimă și se face sub pseudonim. Mai multe informații găsiți direct pe Google.

Dacă nu vreți ca Google Analytics să aibă acces la modul în care utilizați site-urile, așa cum am spus mai sus, instalați în browserul vostru un add-on de dezactivare.

Pentru mai multe informații despre add-on, vizitați.

Google Ads

În calitate de clienți Google Ads, folosim Google Conversion Tracking, un serviciu de analiză oferit de Google Inc. Dacă ajungeți pe site-ul nostru via un Google ad, Google Ads va instala un cookie pe calculatorul vostru. Aceste cookie-uri nu se folosesc pentru identificare personală și expiră după 30 de zile. Dacă vizitați site-ul nostru în decurs de 30 de zile și cookie-ul nu a expirat, noi și Google putem să vedem că cineva a clicat pe ad și a fost redirecționat către site-ul nostru. Fiecare Google Ads advertiser are un cookie diferit. Astfel, cookie-urile nu pot fi trasate pe site-urile advertiserilor. Informațiile colectate de la cookie-urile de conversie se folosesc pentru a genera statistici ale ratei de conversie pentru advertiserii care au optat pentru conversion tracking. Astfel, advertiserii știu numărul de utilizatori care au clicat pe ad și au fost redirecționați către o pagină conversion-tag-tagged. Însă, nu primesc nicio informație prin care utilizatorii să poată fi identificați personal. Dacă nu vreți să participați la procesul de tracking, puteți să dezactivați setarea automată a cookie-urilor în setările browserului. De asemenea, puteți să dezactivați cookie-urile de conversion tracking setând browserul să blocheze cookie-urile din domeniul „googleadservices.com”. Însă, nu uitați că nu primesc nicio informație care poate identifica personal utilizatorii. Puteți să dezactivați setarea automată a cookie-urilor în setările browserului, dacă nu vreți să participați la procesul de tracking. De asemenea, puteți să dezactivați cookie-urile de conversion tracking setând browserul să blocheze cookie-urile din domeniul „googleadservices.com”.

Facebook Custom Audiences

În contextul creat de publicitatea online targetată comportamental, folosim și noi instrumentele de comunicare oferite de rețeaua socială Facebook, și anume Website Custom Audiences. În esență, modul în care utilizați datele, generează un checksum (valoare hash) ireversibil și impersonal care poate fi transmis lui Facebook spre analiză și în scopuri de marketing. Pentru a utiliza produsul Website Custom Audiences, se folosesc cookie-urile Facebook. Pentru mai multe informații despre scopul și sfera colectării datelor și despre procesarea și utilizarea lor ulterioară de către Facebook, precum și despre opțiunile de setare prin care vă puteți proteja confidențialitatea, vedeți politica de confidențialitate Facebook pe care o găsiți la www.facebook.com/policy.php. Dacă nu vreți să optați pentru Facebook Website Custom Audiences, accesați www.facebook.com.

Informaţii suplimentare

Sperăm că acum această temă vă este mai clară. După cum am spus deja, dacă nu sunteţi siguri că aveţi nevoie de vreo informaţie, este de obicei mai sigur să lăsaţi activate cookie-urile, aceasta în caz că există o interacţiune a cookie-urilor cu una dintre funcţiile care vă sunt necesare de pe site-ul nostru.

Dacă totuşi aveţi nevoie de informaţii suplimentare despre această temă, nu ezitaţi să ne contactaţi la adresa de e-mail: maria@urbanadmin.ro.

Puteti citi documentul aici.