Servicii oferite de Urban Admin:
Servicii Financiare
Evidenta financiara sau administrarea financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.
Serviciile financiare pe care le prestam pentru asociatiile de proprietari de imobile includ:
- Pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in conformitate cu Legile in vigoare;
- Depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati, colaboratori si institutii ale statului ;
- Depunerea declaratiilor REVISAL catre ITM pentru personalul angajat;
- Intocmirea Registrului Jurnal;
- Intocmirea altor situatii contabile conform legislatiei in vigoare;
- Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii asociatiilor de proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica;
- Intocmirea ordinelor de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;
- Intocmirea statelor de plata.
Servicii Contabilitate
Evidenta contabila este o activitate importanta a administrarii in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand modul de repartizare a cheltuielilor pentru prestatori diversi si furnizorii de utilitati. Acestea includ:
- Calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
- Repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, in cadrul listelor lunare de intretinere;
- Calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre asociatie sau de catre furnizori;
- Calcularea si repartizarea compensarilor de caldura aprobate de primarie in sezonul de iarna;
- Calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda in urma citirilor date de catre proprietarii/locatarii asociatiilor;
- Intocmirea listelor lunare cu cotele de contributie ale proprietarilor;
- Aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul adunarii generale sau ale comitetului, si care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata si au in vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrari etc;
- Transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de intretinere si evidentiate in cadrul fisei individuale a fiecarui apartament.
Servicii Casierie
Incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente, in locurile si cu frecventa stabilita de comun acord. Incasarile se fac, in principiu, la adresa fiecarui bloc astfel incat locatarii nu sunt nevoiti sa se deplaseze pentru plata intretinerii. Acestea includ:
- incasarea sumelor inscrise in listele de plata a blocului sau a scarii, in functie de nevoia fiecarei asociatii de proprietari;
- plata facturilor primite de la furnizori si evidenta in timp real a tuturor datoriilor de plata a fiecarei asociatii de proprietari;
- administrarea fondurilor banesti ale asociatiei de prorietari aflate in administrarea noastra;
Servicii Administrare Tehnică
Administrarea tehnică a unei asociații de proprietari este una din părțile principale ale serviciilor noastre de administrare. Aceasta deoarece administrarea tehnică este acea componentă care îngrijește toate părțile componente ale clădirii în care locuiți si siguranța acesteia este o ramură principală a serviciilor oferite de Urban Admin.
Acestea constau în:
- Verificarea periodică a spațiilor comune ale blocului, în vederea remedierii eventualelor probleme apărute la instalațiile blocului sau ale spațiilor comune;
- Prezentarea ofertelor de preț și informarea completă privind nevoile asociației aferente spațiilor comune, astfel încât Comitetul Executiv sa poată alege în funcție de nevoile membrilor săi;
- Monitorizarea contractelor încheiate de asociație pentru efectuarea lor corespunzătoare și finalizarea conform termenilor stabiliți în contract ;
- Supravegherea lucrărilor care privesc administrarea, cât și personalul angajat cu contract de munca;
- Efectuarea micilor reparații ce privesc proprietatea comună (înlocuire becuri, etc). Asociaţia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;
- Supravegherea prestării serviciilor de curățenie aferente contractelor de munca încheiate de asociație astfel încât ele să fie corespunzătoare conform obligațiilor contractuale;
- Achiziția produselor de întreținere și a consumabilelor spațiilor comune;
Servicii Cenzorat
Verificarea lunară a activității noastre o certifică persoane abilitate cu studii de specilitate și experiență îndelungată in domeniul financiar-contabil.
Servicii Juridice
Administrarea tehnică a unei asociații de proprietari este confruntată zi de zi cu multe spețe specifice particularităților, motiv pentru care am ales specialiști cu care colaborăm in cadrul celor mai complexe cazuri.