Servicii Administrare Tehnică
Administrarea tehnică este acea componentă care îngrijește toate părțile componente ale clădirii în care locuiți si siguranța acesteia este o ramură principală a serviciilor oferite de Urban Admin.
Administrarea tehnică a blocului constă în:
- Verificarea periodică a spațiilor comune ale blocului, în vederea remedierii eventualelor probleme apărute la instalațiile blocului sau ale spațiilor comune;
- Prezentarea ofertelor de preț și informarea completă privind nevoile asociației aferente spațiilor comune, astfel încât Comitetul Executiv sa poată alege în funcție de nevoile membrilor săi;
- Monitorizarea contractelor încheiate de asociație pentru efectuarea lor corespunzătoare și finalizarea conform termenilor stabiliți în contract ;
- Supravegherea lucrărilor care privesc administrarea, cât și personalul angajat cu contract de munca;
- Efectuarea micilor reparații ce privesc proprietatea comună (înlocuire becuri, etc). Asociaţia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;
- Supravegherea prestării serviciilor de curățenie aferente contractelor de munca încheiate de asociație astfel încât ele să fie corespunzătoare conform obligațiilor contractuale;
- Achiziția produselor de întreținere și a consumabilelor spațiilor comune;